ZAMOLBA ZA ISPIS IZ IZBORNOG PREDMETA
ZAMOLBA ZA ODOBRENJE IZOSTANKA S NASTAVE
ZAHTJEV ZA IZDAVANJE DUPLIKATA SVJEDODŽBE
Ova web stranica koristi kolačiće (eng. cookies) radi pružanja boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Više informacija o tome možete pronaći u
Pravilniku o zaštiti podataka.
U sklopu eTwinning projekta Stoti dan u školi učenici 1.b su započeli provedbu aktivnosti već 11. 2. na Dan sigurnijeg interneta, a završili 13. 2. svečanošću u Perivoju grofa Draškovića
Dan sigurnijeg interneta smo obilježili 11. 2. 2025., prijavivši se u obilježavanje toga dana na DSI 2025 (iako nam je to bio 99. radni dan u školi). Iz edukativnih materijala namijenjenih učenicima od prvog do četvrtog razreda osnovnih škola izabrali smo rad u četiri skupine koje su razgovarale, crtale i prezentirale kako se može planirati i realizirati vrijeme s obitelji, a da nije provedeno pred ekranima (TV, tableti, mobiteli): nedjeljno popodne u obiteljskom domu; kišni dan; ljetno popodne; večer nakon povratka iz škole, a roditelja nakon posla. Snimljena je i prva debata u 1.b: DA - NE za previše uporabe ekrana i interneta
https://youtu.be/K2gmwwiXArs?feature=shared
Učenicima su podijeljene i diplome za aktivno sudjelovanje u obilježavanju Dana sigurnijeg interneta.
Na sam stoti radni dan u školi, 12. 2. realizirane su raznolike aktivnosti.
Uvodna aktivnost
Budući da su učenici prvašići - upoznali su značenje naziva obilježavanja stotog radnog dana na nastavi, odnosno rada u školi.
Prva aktivnost
Čitamo sto riječi s naučenim slovima te stvaramo rečenice odabirući riječi iz tablice riječi
Druga aktivnost
Računamo sto zadataka zbrajanja i oduzimanja do broja 8
Tijekom druge aktivnosti slavljenik Fran je podijelio slatkiše za svoj rođendan pa je računanje bilo lakše!
Treća aktivnost
Naš grad za 100 godina
Budući da smo naučili kako je naziv mjestu u kojem živimo te razlike između sela i grada (izvanučionička nastava je realizirana prije tri tjedna) zamislili smo kako će naš grad izgledati za 100 godina. Učenici su ga opisivali riječima, a neke smo riječi istaknuli i zapisali na ploči. Upravo te riječi su nam pomogle u komunikaciji s UI tehnologijom. "Razgovorom" su učenici bili oduševljeni, a i ponuđenim tekstualnim i slikovnim odgovorima.
Ponuđen im je UI alat https://gemini.google.com/chat
Četvrta aktivnost
10 vježbi izvodimo 10 puta
Peta aktivnost
Kako smo proveli aktivnosti i kako se osjećamo na današnji dan
Vrlo kratka aktivnost, ali dobrodošla za daljnju suradnju između prvašića dviju susjednih škola. U video pozivu na platformi ZOOM učenici 1.b su se vidjeli s učenicima 1.e susjedne nam škole OŠ Josipa Zorića. Unatoč lošoj internetskoj vezi uspjeli smo razgovarati, prepoznati se iz vrtićkih dana te zapjevati na kraju druženja. Učiteljice su obećale i druženje uživo!
Šesta aktivnost
Sto riječi za sto srca
Budući da nam se približavalo i Valentinovo pozvali smo i roditelje da nam se pridruže u obilježavanju Stotog dana u školi kako bi nam pomogli u izradi sto srca s porukama. Dvanaest majki nam je došlo pomoći!
Sama evaluacija učenika je bila jednoglasna pa su zaslužili diplome za aktivan doprinos realizaciji Stotog dana u školi.
Nisu niti majke zaboravljene pa su i majke dobile diplome za doprinos u radionici izrade srca.
Iako je stoti radni dan završio u školi taj dan mi smo ga željeli predstaviti sugrađanima našeg grada pa smo sto srca s porukama ponovno uz pomoć majki i jedne bake zaključali malim lokotima i zavezali trakicama na željeznu instalaciju u gradskom parku idući dan, 13. 2.
Toj završnoj aktivnosti obilježavanja Stotog dana u školi, ali i povodom Valentinova pridružio nam se i gradonačelnik koji je odvojio vrijeme za prvašiće i njihove članove obitelji.
Naše aktivnosti u Perivoju je popratilo i lokalno glasilo Dugoselska kronika na svojim stranicama