preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ivan Benković Dugo Selo

Login
Kutak školskog liječnika

Kontakti školskih timova

> Informacije o različitim uslugama

Sigurnost na internetu

 

Aktualnosti

Tableti 2019. i 2020.

Važno!

Ova web stranica koristi kolačiće (eng. cookies) radi pružanja boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Više informacija o tome možete pronaći u 

Pravilniku o zaštiti podataka.

Office365

Besplatan Office365 za učenike i nastavnike osnovnih i srednjih škola

Korisni linkovi
Kada zvono zvoni

Korisni linkovi

Agencija za odgoj i obrazovanje

Brojač posjeta
Ispis statistike od 9. 7. 2010.

Ukupno: 927426
Ovaj mjesec: 2268
Danas: 116
CarNet vijesti
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
mBot na književnim stazama
Autor: Gabriela Golubić, 18. 4. 2023.

18. travnja 2023. u školskoj knjižnici okupili su se Mali robotičari iz dviju škola: Osnovne škole „Nova Bila“ iz Bosne i Hercegovine i Osnovne škole „Ivan Benković“ iz Dugog Sela i njihovi učitelji koji su ih pripremali za međunarodni projekt „mBot na književnim stazama“: Mario Debeljak i Gabriela Golubić. Na radionicama su prisustvovali i voditelji glagoljaške skupine učenika, učiteljica Danijela Jalžabetić i knjižničarka Jelena Rajić  koje su izradile brošuru o kulturno - povijesnim spomenicima.


Za ovaj projekt Ministarstvo znanosti i obrazovanja dodijelilo je novčanu potporu 14.rujna 2022. Međunarodnom odlukom o dodjeli potpore međunarodne suradnje škola. Glavni cilj projekta je razvijanje STEM kompetencija, promicanje digitalnih kompetencija, unaprjeđivanje informatičkih vještina, poticanje kreativnosti i mašte, razvijanje vještina kodiranja i programiranja, stjecanje vještina upornosti i vodstva, promicanje prakse suradničkog učenja te unaprjeđivanje projektnih aktivnosti dijeljenjem primjera dobre prakse i učenjem od drugih partnera. Cilj projekta je i uočavanje jezične raznolikosti hrvatskoga jezika kroz hrvatsku povijest.

Suradnju s drugom školom ostvarili smo digitalnim putem odnosno komunikacijom na daljinu posredstvom softverskih aplikacija Teams i Zoom. Svi sudionici projekta sudjelovali su u video pozivima zbog dogovora i iznošenja ideja. Također smo koristili web aplikaciju Padlet koja nam je omogućila stvaranje interaktivnih digitalnih ploča (virtualnih listova) na koje smo dodavali naše podatke, materijale vezane za izradu zadataka, segmente za izradu staze, slike s robotičkih i glagoljaških radionica itd. Učenici su se jedni drugima predstavili na Padlet aplikaciji izradivši svoje avatare, digitalne ikone koje su ih predstavile u virtualnom svijetu. Avatari su poslužili kao zamjena za stvarnu fotografiju, a dizajnirali smo ih tako da odražavaju osobnosti učenika. Svaki se učenik uz sliku svog avatara opisao u nekoliko rečenica dodajući svoje osnovne informacije, afinitete i hobije. Padlet aplikacija poslužila je učenicima da se bolje upoznaju, razmijene ideje i povežu se sa svojim vršnjacima i prije susreta uživo.

Plan projekta:

1. korak je kreiranje zadatka za robotsku stazu (robotska staza je zamišljena

tako da povezuje dvije države - Republiku Hrvatsku i Republiku Bosnu i

Hercegovinu, 2. korak je izrada robotske staze, 3. korak je kodiranje, 4.

korak je izrada brošure o kulturnim spomenicima, geografskim i povijesnim

značajkama gradova te glagoljskim spomenicima koji se nalaze na robotskoj

stazi (Lokacije: Nova Bila, Banja Luka, Dugo Selo, Zagreb i Jurandvor),

5. korak je napraviti snimku vožnje robota, 6. korak je ugostiti partnersku školu

iz Nove Bile i zajedno napraviti robotičku radionicu.

Zadatak za robotsku stazu: 1. Robot je postavljen na STARTU i isključena su

sva svjetla (20 bodova), 2. Robot uključuje crveno- bijela svjetla na dvije sekunde

(20 bodova),3. Robot prati crnu liniju (50 bodova),4. Robot se usporava blizu

Banja Luke (30 bodova) , 5. Robot prati crnu liniju do Dugog Sela, uspori i svira

hrvatsku himnu (30 bodova) 6. Zaustavlja se u Zagrebu i uključuje crveno- bijela

svjetla(30 bodova) , 7. Robot prati crnu liniju do cilja- Jurandvora i isključuje

svjetla (20 bodova).

 

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju