Ova web stranica koristi kolačiće (eng. cookies) radi pružanja boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Više informacija o tome možete pronaći u
Pravilniku o zaštiti podataka.
Ova godina je godina u kojoj Dan sigurnijeg interneta slavi svoj 20. rođendan! Odlučili smo i mi u razredu prigodno obilježiti ovu veliku obljetnicu, ali i svima važan datum kada govorimo o sigurnosti na internetu.
U uvodnom dijelu obilježavanja ovog dana smo se prisjetili obilježavanja istog dana u 1. i u 2. razredu (o dijelovima uređaja, dobrim i lošim porukama, digitalnom tragu, nasilnicima na internetu te o zaštiti zdravlja tijekom korištenja uređaja).
Ove godine smo se koristili i ponuđenim materijalima Centra za sigurniji Internet pod nazivom Naše online vrijeme - igrice, kupnja na internetu i društvene mreže. Učenici su iskreno progovarali iz vlastitog iskustva, promišljali, zaključivali te iznosili stavove o dobrim i lošim stranama igranja igrica, kupnji igrica na internetu te o korištenju društvenih mreža.
Sve o čemu se razgovaralo tijekom skoro tri školska sata zaključilo se putem stvaranja plakata u timovima učenika na ovogodišnju temu stvarajući internetskog junaka koji pazi na učenike tijekom korištenja tehnologije. U jednom timu je i sudjelovala studentica prve godine Učiteljskog fakulteta u Zagrebu, Nikolina Jakešević, koja je bila nazočna cijeli tjedan u 3.b na studentskoj praksi. Svaki tim je i prezentirao svoje internetske junake kojima su nadjenuli i imena. Plakati timova su postavljeni u holu naše škole te na pano ispred učionice 3.b.
Roditeljima učenika 3.b se na njihove e-mail adrese poslao tekst o zamkama interneta te o preporukama za kvalitetnije razgovore s djecom koji su povezani sa sve većom ovisnošću o medijima, a djeca su im nakon nastave odnijela anketni listić (preuzet sa stranice Dan sigurnijeg interneta) koji su trebali anonimno ispuniti te ga vratiti putem djece u školu tijekom dva dana nakon Dana sigurnijeg interneta.
Rezultati ispunjenih i vraćenih anketnih listića (od 22 poslana anketna listića vraćeno je ispunjenih 17 anketnih listića) pokazali su kako su roditelji vrlo svjesni dobrih, ali i loših strana igrica, društvenih mreža i televizije kao „dadilje“ njihovoj djeci i to zbog toga jer im djecu nema tko čuvati kada rade na poslu (najčešće naveden razlog). Nekoliko roditelja je istaknulo kako su i sami ovisni o internetu (što zbog poslovnih, ali i privatnih razloga), ali ipak nađu vrijeme u obitelji kada su svi bez pristupa tehnologiji (šetnje, igre u prirodi i sl.). Većina roditelja je ipak navela kako kontrolira dječje vrijeme provedeno na internetu i sadržaje kojima djeca pristupaju.
A kako je učiteljica provela ostatak Dana sigurnijeg interneta nakon nastave? Aktivno sudjelujući u stručnim predavanjima održanim toga dana na platformi ZOOM te nakon svega je poslala internetskim obrascem anonimne evaluacijske listiće učenika i osobni evaluacijski listić organizatorima!