ZAMOLBA ZA ISPIS IZ IZBORNOG PREDMETA
ZAMOLBA ZA ODOBRENJE IZOSTANKA S NASTAVE
ZAHTJEV ZA IZDAVANJE DUPLIKATA SVJEDODŽBE
Ova web stranica koristi kolačiće (eng. cookies) radi pružanja boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Više informacija o tome možete pronaći u
Pravilniku o zaštiti podataka.
U predmetu Priroda i društva drugog razreda, u konceptu Pojedinac i društvo, a prema jednom od odgojno-obrazovnih ishoda učenja navodi se kako učenik opisuje ulogu i utjecaj zajednice i okoliša na djelatnosti ljudi mjesta u kojemu živi te opisuje i navodi primjere važnosti i vrijednosti rada.
Kako usvojiti navedeni odgojno-obrazovni ishod najbolje je na terenskoj nastavi pa su učenici 2.b za početak terenske nastave odabrali posjetiti jedinog postolara u našem gradu, a nakon njega i knjižničarku u Gradskoj knjižnici na Dječjem odjelu.
U postolarskoj radionici majstora Željka Lepotinca su upoznali i njegovog srednjoškolskog prijatelja i kolegu, Dubravka Marečića, koji je donedavno u Zagrebu imao također postolarsku radionicu.
Majstor Željko je znatiželjnim učenicima imenovao i opisao važne alate svoga posla, pokazao neke korake u sitnim i krupnim popravcima obuće na šaljiv način poput šegrta Hlapića iz istoimenog romana, a za kojeg su učenici odmah rekli kako znaju tko je jer su gledali film (iako nam taj lektirni naslov nije u planu i programu 2.r.).
Na sva pitanja učenika je sadržajno odgovarao i pozvao ih u ponovni posjet iduće godine kada pročitaju cijeli dječji roman Čudnovate zgode šegrta Hlapića.
Na Dječjem odjelu Gradske knjižnice su se susreli s knjižničarkom Lanom Vendl koja ih je stručno provela kroz prostor knjižnice, opisala svoj posao i poslušala čitanje svakog učenika. Učenici su pročitali nekoliko redaka iz slikovnica prema vlastitom izboru.
Postavljeno je mnogo zanimljivih pitanja, a evo i nekoliko istaknutih: Koliko je knjiga u dječjoj knjižnici? ( Lanin odgovor: 11 500.) Znate li naslove svih knjiga? (Lanin odgovor: Da.) Mogu li doći sam u knjižnicu? (Lanin odgovor: Naravno. Prvo ćeš se učlaniti i moći ćeš posuditi tri knjige na 21 dan).
Zaključili su na kraju kako je važno čitati knjige i kako bi željeli ponovno zajednički doći u knjižnicu i čitati naglas.
Nakon kvalitetno provedene terenske nastave učenici su povratkom u školu likovno izrazili svoje dojmove, crtežima majstora Željka Lepotinca i prostora knjižnice.