e-Dnevnik za roditelje

e-Dnevnik za roditelje je aplikacija kojoj mogu pristupiti roditelji učenika onih škola koje koriste e-Dnevnik u tekućoj školskoj godini. Putem te aplikacije roditelju je omogućen uvid u osobne podatke, ocjene, izostanke, bilješke, planirani raspored pisanih zadaća i ostale podatke o djetetu koje su predmetni nastavnici i razrednik unijeli u e-Dnevnik.

U sustav se roditelji mogu prijaviti isključivo putem sustava e-Građani. Uvid u podatke djeteta moguć je pod uvjetom da je razrednik u e-Dnevniku ispravno evidentirao dodatne podatke o roditeljima. Osim inačice za računala, razvijena je i aplikacija za mobilne uređaje kako bi se roditeljima omogućila dostupnost i pregled u svakome trenutku.

Ispis potvrda

U sustavu e-Dnevnika omogućen ispis potvrda o statusu školovanja za učenike osnovnih i srednjih škola.

Učenici i roditelji sada mogu kroz e-Dnevnik ispisati potvrdu u svrhu dokazivanja da je učenik u aktualnoj školskoj godini upisan u program i razred, odnosno da ima status redovitog učenika.

Potvrde o školovanju učenika se mogu koristiti za različite svrhe (ostvarivanje prava na učenički prijevoz, dječji doplatak, stipendiranje i druge). Generirana potvrda je u pdf formatu, sadrži elektronički pečat i nakon što ju učenik ili roditelj preuzmu na računalo ili mobilni uređaj mogu ju slati elektroničkom poštom ili ispisati, ovisno o potrebama.

Ispis potvrda je omogućen u e-Dnevniku za učenike i roditelje koji je dostupan na poveznici https://ocjene.skole.hr. Učenici i roditelji koji imaju instaliranu CARNET-ovu mobilnu aplikaciju za e-Dnevnik potvrde o školovanju mogu generirati i u mobilnoj aplikaciji.

Upute za rad u kojima je prikazan ispis potvrda dostupne su na poveznici:

https://www.carnet.hr/wp-content/uploads/2022/09/e-Dnevnik-upute-za-ucenike-i-roditelje-1.pdf

Promjena lozinke

AAI@Edu.HR  je virtualni identitet na CARNet mreži, kojeg dobivaju svi učenici. On omogućuje korištenje CARNet-ovih usluga,  kao što su e-Dnevnik za učenike, Office 365 i sustav elektroničke pošte Zimbra 
Učenici trebaju znati svoje korisničko ime koje je u ovom slučaju ujedno i adresa elektroničke pošte učenika (npr. ana.markovic7@skole.hr) te zaporku.

Zaporka im je dodijeljena  automatski i često puta je teško pamtljiva (npr. Pw6Kt3Om#_e). Ako učenik ne može zapamtiti svoju zaporku ona se jednostavno promijeni pomoću poveznice: https://login.aaiedu.hr/promjenazaporke/?promijeni-zaporku=true

Zaporku je moguće promijeniti i putem e-Dnevnika odlaskom na izbornik biranjem kategorije Carnet Info.

Za postavljanje nove lozinke potrebno je poznavanje postojeće.

Skip to content